12 Ağustos 2007

Ektiğim Nohut...

İşine odaklanmış baba, tamirat işi ile uğraşırken, onu pür dikkat
izleyen çocuk:
- Baba yaaa, o öyle olur mu?.. Alttan ittireceksin... Babaaa bırak yaaa..

Allah aşkına!..O tornavidayla bu olmazzz… onu, şununla yapsana...
Baba bakar kurtuluş yok sonunda dayanamaz, işini bırakır:
— Bak oğlum!!. Bir gün dedenin dükkânındayım...
Saat tamir ediyor rahmetli. Ben de omzundan bakıyorum...
Dedim ki:
- Baba şunu şöyle yap, bunu böyle yap", Deden elindeki işi
bıraktı, bana döndü, anlatmaya başladı:
“Bir gün devenin biri coşkun akan bir ırmağın kenarına gelmiş,
amacı karşıya geçmek. Suya girmiş, yürümeye başlamış.
Biraz açılınca akıntıdan ayakları yerden kesilir gibi olmuş.
O esnada korkudan yapıvermiş..! Deve bakmış ki b*k suda
batıp çıkıyor, girdaplara gire çıka, döne döne uzaklaşıyor,
içinden geçirmiş: "Şu işe bak yahu, çıkarttığım b*k , bana yüzme öğretiyor."

Hiç yorum yok:

Add to Google Reader or Homepage  Subscribe in a reader Powered by FeedBurner EkleBunu Sosyal paylaşım Butonu Subscribe with Bloglines Blog Directory Crude Humor Blogs - BlogCatalog Blog Directory Subscribe in NewsGator Online Add to The Free Dictionary

EL SANAT OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN

Information

Fıkra Sevenlere.. - Blogged Blog Directory - OnToplist.com

İzleyiciler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails