11 Ağustos 2007

Dumur..

Çok uzun süre araba kullandıktan sonra küçük bir kasabada ihtiyaç molası vermiştim.
Şirin, sevecen bir yere benziyordu.
Dinlenme Tesisinin tuvaletine girdim. Tüm tuvaletler dolu gibi görünüyordu.
Sonunda sonlara doğru bir tuvalet bulup oturmuştum, tam keyifle tuvaletimiyapacakken yan tuvaletten:
-"Selam ne haber ?" diye bir ses duydum.Tuvalette böyle konuşmaların olmayacağını düşünürkenbirden bire ağzımdan:
—İyilik, senden ne haber?" Lafı çıkıvermişti bile.Yandaki ses:
-"Neler yapıyorsun ?" dedi, ben de:
—Doğuya doğru gidiyorum" dedim.Biraz şaşkındım bu tuhaf diyalogdan dolayı; ta ki yandaki adamın:
-"Aşkım ben telefonu kapatıyorum, yan tuvaletteki
geri zekalı benim sana sorduklarıma cevap veriyor"dediğini duyana kadar...!!!???

Hiç yorum yok:

Add to Google Reader or Homepage  Subscribe in a reader Powered by FeedBurner EkleBunu Sosyal paylaşım Butonu Subscribe with Bloglines Blog Directory Crude Humor Blogs - BlogCatalog Blog Directory Subscribe in NewsGator Online Add to The Free Dictionary

EL SANAT OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN

Information

Fıkra Sevenlere.. - Blogged Blog Directory - OnToplist.com

İzleyiciler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails