10 Ağustos 2007

Doğuştan Bankacıyız Vesselam!!

Türklerin Banka Diyalogları

Müşteri: Para çekecektim
Banka görevlisi: Hangi hesaptan?
M: Benimkinden..
B: Tamam beyefendi de sizin hesap numarası nedir?
M: Bilmiyorum
B: İsim neydi?
M: Benim kendimin mi?
B: Yok ebenin...(denemiyor tabi...)

M: Ben aycell faturasını bankadan yatırdım. ama hattım borcundan dolayı kapandı.
B: nasıl olur? biz aycell tahsilatı yapmıyoruz ki
M: ben oyak'tan yatırdım zaten
B ?
M: ona bir baksak.olmuyor mu? oyak çok kalabalık da..
B: olur mu hiç beyefendi..ben nasıl görürüm oyak'ın hesaplarını?
M: şundan baksan? (bilgisayarı gösteriyor) hani onlar da oradan bakıyor da. olmuyor mu öyle?
B: (olmaz mı hiç...hatta elim değmişken tapuda muhtarda falan işin varsa onu da aradan çıkarıvereyim..... diyemiyor tabi)

Kredi kartları için call center genelde anne kızlık soyadı ve/ya mezun olunan ilkokulu güvenlik şifresi olarak kullanıyor

B: mezun olduğunuz ilkokul?
M:ben lise mezunuyum
B:tamam da bana ilkokul ismi lazım
M:iyi de ben liseyi bitirdim!!!
B:?
B:peki anne kızlık soyadınız?
M:bilmiyorum
B:(pratiğiz ya) dayınızın soy ismi ne?
M: yahu bir kart vereceksiniz taa dayımı karıştırıyorsunuz.istemem kart mart ..!!! ( hışımla şubeyi terk eder)

Hiç yorum yok:

Add to Google Reader or Homepage  Subscribe in a reader Powered by FeedBurner EkleBunu Sosyal paylaşım Butonu Subscribe with Bloglines Blog Directory Crude Humor Blogs - BlogCatalog Blog Directory Subscribe in NewsGator Online Add to The Free Dictionary

EL SANAT OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN

Information

Fıkra Sevenlere.. - Blogged Blog Directory - OnToplist.com

İzleyiciler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails