11 Ağustos 2007

Devekuşu..

Bir gün yavru bir tavşan yuvasından ilk kez ayrılır ve ormanda dolaşmaya başlar.
Karşılaştığı ilk hayvana kendini tanıtır:
- Merhaba kardeş ben TAVŞAN, sen kimsin?
Karşısındaki hayvan;
- Ben de KATIR..
Tavşanın kafası karışır ve ;
- Nasıl yani?
Katır:
- Benim annem eşek babam da at, onlar birlikte olmuşlar sonra ben doğmuşum.
Tavşan yoluna devam eder, karşılaştığı başka bir hayvana kendini tanıtır:
- Merhaba kardeş ben TAVŞAN, sen kimsin?
- Hayvan ;
- Ben de KURTKÖPEĞİ..
Tavşan yine şaşırır ;
- Nasıl yani?
Kurt köpeği:
- Benim annem köpek babam da kurt, onlar birlikte olmuşlar sonra ben doğmuşum.
Tavşan yoluna devam eder, Karşılaştığı başka bir hayvana kendini tanıtır:
- Merhaba kardeş ben TAVŞAN, sen kimsin?
Hayvan ;
- Ben de DEVEKUŞU.
Tavşan bir an afallar sonra devekuşuna ;
- Hadi ordan!!

Hiç yorum yok:

Add to Google Reader or Homepage  Subscribe in a reader Powered by FeedBurner EkleBunu Sosyal paylaşım Butonu Subscribe with Bloglines Blog Directory Crude Humor Blogs - BlogCatalog Blog Directory Subscribe in NewsGator Online Add to The Free Dictionary

EL SANAT OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN

Information

Fıkra Sevenlere.. - Blogged Blog Directory - OnToplist.com

İzleyiciler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails