11 Ağustos 2007

Bugün..

Barda oturmuş, bir saate yakın bir süredir düşünceli bir biçimde önündeki içki bardağını seyreden çelimsiz bir adamın yanına iri yarı bir adam geldi ve hiçbir şey söylemeden adamın içkisini aldı, bir yudumda içiverdi.
"Bir saattir içkine bakıp duruyorsun, arkadaş" dedi.
"İçki dediğin öyle düşünerek değil, bardağı boğazından bir yudumda boşaltarak içilir.
"Çelimsiz adam, önce iri yarı adama baktı, sonra da başını ellerinin arasına alarak hıçkırarak ağlamaya başladı.
İri yarı adam onun bu durumunu görünce elini omzuna dayadı ve özür diledi:
"Aslında sana şaka yapmak istedim" dedi."Ne de olsa bardayız. Hemen yeni bir içki söylerim sana...Lütfen böyle üzülme..
."Çelimsiz adam, içkisini içen iri yarı adama acıyarak baktı.
"Mesele bambaşka, dostum" dedi ve anlatmaya başladı:
"Bugün her işimde bir uğursuzluk var... Sabah çalar saatim bozulmuş, geç uyandım. İşe geç gittiğim işin patron bağırdı, çağırdı ve beni kovdu.Üzgün bir biçimde otobüs durağına geldim ama otobüsü kaçırdım. Bir taksiye bindim eve gittim.İndikten sonra cüzdanımı takside unuttuğumu anladım.Evde, masanın üstünde eşimden bir mektup duruyordu. Bana daha fazla dayanamayacağını ve bu yüzden evi terk ettiğini yazıyordu.Benim için yaşamın artık bir anlamı kalmamıştı.Bir eczaneden güçlü bir zehir aldım ve buraya geldim, bir içki söyledim.Zehiri içki bardağıma boşalttım ve karşısına geçip, yaşamımı gözdengeçirmeye başladım.Sonra da bardağı kafama dikeceğim sırada, bir uğursuzlukdaha geldi başıma, sen çıktın karşıma, içkimi, bir dikişte içiverdin.Ne uğursuz bir günümdeyim, bugün ..

Hiç yorum yok:

Add to Google Reader or Homepage  Subscribe in a reader Powered by FeedBurner EkleBunu Sosyal paylaşım Butonu Subscribe with Bloglines Blog Directory Crude Humor Blogs - BlogCatalog Blog Directory Subscribe in NewsGator Online Add to The Free Dictionary

EL SANAT OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN

Information

Fıkra Sevenlere.. - Blogged Blog Directory - OnToplist.com

İzleyiciler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails