14 Ağustos 2007

Bu Ne Göbek? ( Türk Kası Demek Çok Banal Artık)

"Bu ne göbek?" sorusuna "O göbek değil Türk kası" demekten sıkıldıyasanız bunları deneyin ..

Bu ne göbek?
Sana ne? Ben mutluyum, göbek mutlu...

Bu ne göbek?
Sorma ya, göbek kemiklerim fazla iri de...

Bu ne göbek?

Metabolizma meselesi koçum...

Bu ne göbek?
Zengin gösteriyor dimi???

Bu ne göbek?
La havle vela kuvvete...Can simidi bu can simidi..

Bu ne göbek?
Onu bulamayanlarda var, şükret yaradanina. ..

Bu ne göbek?
Kendime güvenimin sermayesidir yavrum o, sen devam et...

Bu ne göbek?
Göbek değil o , gaz yaptı midem...

Bu ne göbek?
Sabah 2 litre su içtim oluum...

Bu ne göbek?
Dalga geçme amcolu, gastrit var...

Bu ne göbek?
Hayrola, şekilciyiz galiba???

Bu ne göbek?
Ben büyüttüm onu aslanım , bana mı gösteriyorsun?

Bu ne göbek?
Ne Demek!!! Senin gözün kör mü demek istiyorsun?

Hiç yorum yok:

Add to Google Reader or Homepage  Subscribe in a reader Powered by FeedBurner EkleBunu Sosyal paylaşım Butonu Subscribe with Bloglines Blog Directory Crude Humor Blogs - BlogCatalog Blog Directory Subscribe in NewsGator Online Add to The Free Dictionary

EL SANAT OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN

Information

Fıkra Sevenlere.. - Blogged Blog Directory - OnToplist.com

İzleyiciler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails