10 Ağustos 2007

Çayın Taşından Çaayın Kuşu..

Bir bürokrat yoksul bir adamı ziyarete gitmiş demiş ki:
- Senin oğlana bir eş bulalım, zamanı geldi artık. Adam:
- Ben hayatımda oğlumun işine karışmadım.. Bürokrat:
- Ama bu kız ,Rahmi Koçun kızı!! Adam:
- Aa aaa ..tamam o zaman..demiş ve durumu kabul etmiş
Sonra bizim bürokrat Rahmi Koçun evine gitmiş:
-Kızınız için harika bir koca adayı buldum...
Rahmi Koç şaşırarak:
- Ama benim kızım daha çok küçük!! diye itiraz etmiş.
Bürokrat:
-Ama bu genç adam DÜNYA BANKASI'nda başkan yardımcısı!!
Kızın babası:
- Aa aaa... tamam o zaman ..diyerek duruma hemen razı oluvermiş.
Sonunda bizim bürokrat DÜNYA BANKASI başkanını ziyarete gitmiş ve demiş ki:
- Başkanım, size harika bir başkan yardımcısı adayı buldum..
Başkan:
- İyi ama benim zaten ihtiyacımdan fazla yardımcım var..
Bürokrat:
- Ama bu Rahmi Koçun damadı.
Başkan da;
- A aaaa...tamam o zaman..
İşte politika budur .
Halk söylemiyle:
"Çayın Daşından,Çayın Kuşu".

Hiç yorum yok:

Add to Google Reader or Homepage  Subscribe in a reader Powered by FeedBurner EkleBunu Sosyal paylaşım Butonu Subscribe with Bloglines Blog Directory Crude Humor Blogs - BlogCatalog Blog Directory Subscribe in NewsGator Online Add to The Free Dictionary

EL SANAT OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN

Information

Fıkra Sevenlere.. - Blogged Blog Directory - OnToplist.com

İzleyiciler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails