11 Ağustos 2007

Çay Manyaklarından Esintiler..

Altına suyu yeni çektim çayın!!!.(.Şeytan diyoo sık boğazını)
Daha demini almadı!!!.... ,( nefes almasın !!!)
Çayı misafirler bitirdi...!!! (Zehirle hepsini emii )
Semaverin termostatı arıza yaptı çayın altı soğuk.!!!(İntahar et yaşama sen.. )
Küçük tüpte geçen hafta bitmişti zaten...!!!(ebenin... )
Çay bitti...!!!( geber emi ….)
Şeker bitti...!!! (Yaşama sen ,öldür kendini …)
Nescafe almayı unutmuşlar bu hafta...!!!( biliyom gıcıklığına söylemedin alın diyee …)Çaydanlıklar kireçlenmiş...Çamaşır suyuna yatırdım!!!(Allah belanı versin emi )
Patronun önemli misafirleri gelecek ,çaya dokunma...!!!(olduuu …)
Yeni aldıgımız çayın kalitesi düşük...Dem vermiyoo...!!!( inandım ..)
Seslendiğinizi duymadımmm....!!!( hadi yaaa!!! )
Bu kadar çok çay içmek sana zararlı...!!!( sanane salak ka... )
Bu çayın tadı niye kötü...!!!Çay bitmişş haşlama yaptım...!!!(Al sen iç bunu manyak... )
Allah bilir çayımada tükürüyondur! pis bi sırıtma suratında...!!!(Gelde iç…)
Çayın sonu yeni demliycem... ( inandım…)
Bugün kimse yok diye demlemediydim....!!!(biz neciyiz salak...)
Bu çay niye acık bu kadar?...demini almamıstır...!!!
Sabah servisi kacırdım...yeni geldim çay yokkk...!!!(Offff ya of benim suçum ne.. )
Akşam çaydanlıgın fişini çekmeyi unutmuşum çaydanlık yanmış!!!(sevdiğine kavuşama emi )
Su bitti canım, sucuyu aradım...öğleden sonra gelecek...!!!(Allah belanı versinnn geber emi, )Neden çay yok...?Çaydanlığın fişini takarken kıvılcım çıktı bende takmadım..!!! (Offf of yaa ) Bugün mü neden çay yok...??? İŞE GELMEMİŞ ...(offf of offki of )
Yaaaa bana bi silah verinnnnn....vuracam onu!!!Sizinde çaycıyı vurma nedenleriniz varsa ekleyin...Bu konuşmaların hepsi bir şirketin çaycısıyla yaşanmıştır.Hepsi orjinaldir.Sinirlenmiş biri oturup yazmış.Sizinde varmı çaycıyla sorunlarınız?.,Benim tek suçum çayı sevmekk,... diyor…..

Hiç yorum yok:

Add to Google Reader or Homepage  Subscribe in a reader Powered by FeedBurner EkleBunu Sosyal paylaşım Butonu Subscribe with Bloglines Blog Directory Crude Humor Blogs - BlogCatalog Blog Directory Subscribe in NewsGator Online Add to The Free Dictionary

EL SANAT OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN

Information

Fıkra Sevenlere.. - Blogged Blog Directory - OnToplist.com

İzleyiciler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails