11 Ağustos 2007

Amanda Aman..

Yeni evli, çiçeği burnunda bir çift.. Adam bir akşam yalnız başına çıkıp arkadaşlarıyla
eğlenmek ister..Karısına der ki :
"Sevgilim, ben çıkıyorum"
Karısı sorar:
"Nereye gidiyorsun hayatım?"
"Bara gidiyorum bir tanem arkadaşlarımla bir şeyler içeceğiz.."
Karısı :
"Aman da aman benim kocacığım içki mi istiyormuş" diye hemen mini bar’a koşar ve 12
ülkeden 25 değişik içki çeşidini adamın karsısına koyar...
Adam bunun üzerine :
"Benim düşünceli tatlı sevgilim" der.. "çok teşekkür ederim, ama barda... biliyorsun.. buz gibi bardakta...." Adam daha cümlesini bitiremeden kadın hemen mutfağa koşar, derin dondurucudan çıkardığı bardağı koşa koşa adama getirir..
"Aman da aman benim askım içkisini buz gibi bardakta mı içmek istiyormuş.. al bakalım" diye bardağı adama verir...
Adam şokta..

"Benim güzel kurabiyem" der.. "ama barda buz gibi içkimi içerken yanında yediğim çerezler... Bilsen canım nasıl çekti.. Sana söz, 2-3 saat içinde döneceğim."
"Aman da aman benim canımın içi kocacığım çerez mi istiyormuş" diye koşa koşa içeri gider... Döndüğünde bir tepside 15 çeşit çerez fıstık, fındık, ne ararsanız tabaklara konmuş olarak adama getirir...
Adam artık dudaklarını ısırmaya başlamıştır ve son bir güçle kadına der ki :
"Ama benim güzel meleğim, barda biliyorsun hani arkadaş arkadaşa ortamda.. yaw erkek erkeğe bir muhabbet vardır bilirsin, hani biz kendi aramızda biraz "rahat" konuşuruz..
Ve kadın ona gülümser :
"Aman da aman benim bir tanecik kocacığım erkek erkeğe rahat muhabbet etmek mi istiyormuş... o zaman...
BANA BAK OĞLUM !! AL ŞU LANET OLASI İÇKİNİ BARDAĞINA DOLDUR VE CEREZLERİNİ DE YE ZIKKIMLAN!!!, HİÇ BİR YERE GİTMİYORSUN!! SENİ TAŞ ARABASI , YÜRRÜ…. ANLADIN MI KOÇÇÇÇUUUM ..?!!

Hiç yorum yok:

Add to Google Reader or Homepage  Subscribe in a reader Powered by FeedBurner EkleBunu Sosyal paylaşım Butonu Subscribe with Bloglines Blog Directory Crude Humor Blogs - BlogCatalog Blog Directory Subscribe in NewsGator Online Add to The Free Dictionary

EL SANAT OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN

Information

Fıkra Sevenlere.. - Blogged Blog Directory - OnToplist.com

İzleyiciler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails